Treceți la conținutul principal

Festivalul Plai 2012 Timisoara - impreuna cu Camarila Culturala

Hello,

In weekend-ul trecut, la Muzeul Satului Banatean de la Padurea Verde din Timisoara, s-a desfasurat Festivalul Plai 2012 . Aproape in fiecare an am fost la Plai ca vizitatoare a diferitelor standuri ale asociatiilor culturale care participa la festival.
Anul acesta, cu mare mare bucurie am participat ca voluntar impreuna cu Camarila Culturala. Tema noastra s-a numit "Simfonia melcilor" - un "omagiu" adus micului melc ce se misca atat de incet, dar are o casa atat de perfecta! (Poate urmarind micul melc invatam si noi sa reducem din cand in cand viteza cu care ne ducem vietile de zi cu zi...:)  ).
Vizitatorii nostri au desenat si pictat pe pietre, am facut melci din hartie, cutiute de carton ornate cu melci desenati. Am avut si o mica expozitie cu poze cu fractali, desenele lui Razvan Gaita din seria "Melc urban", pietrele desenate ale Monicai Plesca, melcii mei quilling.
Iata ce-a iesit!

















carticica armonica


melcul clown - varianta maro cu roz


pionii mei pentru "Nu te supara frate!"



si regele lor, melcul clown...:))


Pentru mine a fost o suuuper experienta! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Felicitare dar de nunta / wedding gift card

Felicitarea are buzunaras pentru cadou.

felicitare de botez pentru un baietel / Baby boy baptism card

Card size: A5

O bufnitica va ureaza la multi ani!