It's pink, with flowers and little hearts... the only thing missing is a box of chocolates... Am I right? And because I make paper stuff...:)) it should be a box of paper pralines...
LA MULTI ANI! cu sanatate si fericire! Am rasfoit ,in sfarsit, multele creatii si ,regret ca nu te-am mai "vizitat"! Oricum ,sunt incantata de ceea ce am vazut si sunt fermecata de braduti si de fulgii quilling(primul este superb!!!) hugs annd have a super life!
Multumesc mult Aurelia pentru urari! Si eu iti doresc sa ai parte de un an in care sa-ti mearga toate din plin! :) Iti multumesc mult pentru vizita si pentru aprecieri, mai ales ca de la tine am primit primul comentariu cand am pornit blogul si unele dintre primele incurajari. Esti binevenita oricand :)
Hello all, I just finished this project I've been working on, for some weeks now...It is a wood box, decorated with quilled vegetables on the lid, and some decoupage vegetables on the sides. I found the idea in Elizabeth Moad's book: Thrilling Quilling This box will be a gift for a dear friend...and so, because I have to part with it, I think I will make another one..:) Update: As I was saying...I made another one...:) This one has a sunflower on the lid...on the exterior and on the interior too. This was a special order...for a birthday present.
LA MULTI ANI! cu sanatate si fericire!
RăspundețiȘtergereAm rasfoit ,in sfarsit, multele creatii si ,regret ca nu te-am mai "vizitat"! Oricum ,sunt incantata de ceea ce am vazut si sunt fermecata de braduti si de fulgii quilling(primul este superb!!!)
hugs annd have a super life!
Multumesc mult Aurelia pentru urari! Si eu iti doresc sa ai parte de un an in care sa-ti mearga toate din plin! :)
RăspundețiȘtergereIti multumesc mult pentru vizita si pentru aprecieri, mai ales ca de la tine am primit primul comentariu cand am pornit blogul si unele dintre primele incurajari. Esti binevenita oricand :)