Treceți la conținutul principal

Felicitare de toamna / Autumn card

Hello all,

After making the Ladybug and pumpkin card, which is a pretty large one, I experimented with the photo I made of it.
The best version was to extract completely the ladybug and the background. In this way it can be used in countless combinations of cardstock and embellishments.
Here's mine:



After printing the image on white cardstock, I used some stamp ink to recreate the vintage look of the backround.

Card size: 10x15 cm

Daca va place, o gasiti in magazinul Lavly

Comentarii

  1. Imi plac mult felicitarile pe care le faci.Te-am descoperit cand m-am uitat cine e Sorana,ca am participat si eu la "Felicitari calatoare".
    Am sa-ti urmaresc postarile cu drag,pentru ca m-am inscris pe GFC.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult angi pentru vizita...:) Esti bine venita oricand doresti!
    O sa intru si eu pe blog-ul tau ca sa vad ce mesteresti. :)
    Cu drag,
    Sorana

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Felicitare dar de nunta / wedding gift card

Felicitarea are buzunaras pentru cadou.

felicitare de botez pentru un baietel / Baby boy baptism card

Card size: A5

O bufnitica va ureaza la multi ani!