Treceți la conținutul principal

Vine Martisorul!

Pentru ca nu mai e chiar atat de mult pana la 1 Matrie...la "cererea publicului"...:)) iata martisoarele pe care le-am facut anul acesta. Nu-am apucat sa lipesc pe toate fire de martisor...dar pentru asta mai e timp...
In majoritate sunt spirella pentru ca nu de multa vreme am descoperit tehnica aceasta, mi-a placut...si nu m-am mai putut opri...:))
Sper sa va placa.

 

 















Comentarii

  1. ORIGINALE SI FRUMOASE!!
    FELICITARI!
    aureliaeugenia

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasi parere ca si Aurelia, ai realizat martisoare unicat si sunt atat de frumoase! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

felicitare de botez pentru un baietel / Baby boy baptism card

Card size: A5

Felicitare dar de nunta / wedding gift card

Felicitarea are buzunaras pentru cadou.

Cutie ornata cu legume quilling / Quilled vegetables wood box

Hello all, I just finished this project I've been working on, for some weeks now...It is a wood box, decorated with quilled vegetables on the lid, and some decoupage vegetables on the sides. I found the idea in  Elizabeth Moad's book: Thrilling Quilling This box will be a gift for a dear friend...and so, because I have to part with it, I think I will make another one..:) Update: As I was saying...I made another one...:) This one has a sunflower on the lid...on the exterior and on the interior too. This was a special order...for a birthday present.