Treceți la conținutul principal

"Creez un glob care aduce un zambet" - atelier de ornamente de Craciun din carton

La invitatia Let's Chocolate, am tinut ieri, un atelier caritabil care a facut parte din campania 100 de zambete-n DAR .
Ce-am facut? Ornamente din carton pentru pomul de Craciun. Taxa de participare a fost donata celor de la 100 de zambete-n dar.
Propunerile mele au fost: un glob, o stea in 5 colturi si o coronita de fulgi de zapada.




Iata si cateva poze din timpul atelierului:
















Fotografii: Horea Danciu

Am taiat, am lipit, am dat cu sclipici si mai mult decat orice ne-am distrat...Cred ca acum fiecare abia asteapta sa agate in pom trei noi ormanemte pe care unii dintre participanti nu erau siguri la inceput ca le vor putea face...:)
Dar n-a fost greu deloc, si nimeni n-a stricatnici o bucatica de carton! :)
Pentru pregatirea atelierului mi-a fost de maaaare ajutor masinuta mea Big Shot si matritele de la Sizzix si Marianne Design.

Multumesc Let's Chocolate pentru invitatie!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Felicitare dar de nunta / wedding gift card

Felicitarea are buzunaras pentru cadou.

felicitare de botez pentru un baietel / Baby boy baptism card

Card size: A5

O bufnitica va ureaza la multi ani!