Treceți la conținutul principal

Miniaturi - quilling


Flori miniatura realizate in tehica quilling

Comentarii

  1. Sorana....zilele astea mi-a picat in minte ca eu in clasele mici primeam coronite cu flori din hartie (pe vremea aia nu stiam ca se numeste quilling) :))) Uita-te la mine ca mandretze de fata eram: http://cameliaminisan.blogspot.com/2012/04/coronita-de-premiant.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost in vizita...:) mi-a placut tare mult ce am vazut...:) Ai talent de scriitoare...pe langa celelalte...:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

felicitare de botez pentru un baietel / Baby boy baptism card

Card size: A5

Felicitare dar de nunta / wedding gift card

Felicitarea are buzunaras pentru cadou.

Cutie ornata cu legume quilling / Quilled vegetables wood box

Hello all, I just finished this project I've been working on, for some weeks now...It is a wood box, decorated with quilled vegetables on the lid, and some decoupage vegetables on the sides. I found the idea in  Elizabeth Moad's book: Thrilling Quilling This box will be a gift for a dear friend...and so, because I have to part with it, I think I will make another one..:) Update: As I was saying...I made another one...:) This one has a sunflower on the lid...on the exterior and on the interior too. This was a special order...for a birthday present.